instagram facebook

DOSTAWA

WYBIERZ DOGODNĄ DLA SIEBIE FORMĘ DOSTAWY ZAMÓWIENIA

WYSYŁKA GRATIS DLA ZAMÓWIEŃ POWYŻEJ 299 ZŁ

 

 

 14 zł - wpłata na konto (dostawa na adres)
(Przewidywany termin doręczenia przesyłki w serwisie krajowym: kolejny dzień roboczy po nadaniu)

 

 

 

 11 zł wpłata na konto (odbiór w punkcie)

(Przewidywany termin doręczenia przesyłki w serwisie krajowym: 1-2 dni po nadaniu)

ZNAJDŹ PUNKT

 

 

 16 zł wpłata na konto (odbiór w punkcie)

(Przewidywany termin doręczenia przesyłki w serwisie krajowym: 1-2 dni po nadaniu)

ZNAJDŹ PUNKT

 


PYTANIA I ODPOWIEDZI:

 

Ile czasu trwa realizacja zamówienia?
Zamówienia realizowane są w dni robocze. 

Czas oczekiwania na realizację zamówienia uzależniony jest od wybranych komponentów bransoletki.

Bransoletki klasyczne, bez blaszek wykonujemy do około 3 dni roboczych. Bransoletki z blaszką full kolor wykonujemy w terminie 5-7 dni roboczych. Bransoletki z blaszką stalową nawet do 10 dni roboczych. 

W przypadku braków magazynowych, czas oczekiwania na wysyłkę może się wydłużyć. Sklep zobowiązuje się, każdorazowo informować Klienta o wystąpieniu braków na magazynie / o przedłużonym czasie oczekiwania na realziację. 

W przypadku zamówień opłacanych z góry (przelew tradycyjny), zamówienie zostanie przekazane do realizacji w chwili zaksięgowania wpłaty od Klienta. W zależności od banku, może to potrwać od kilku minut, do kilkunastu godzin. Zamówienia złożone w trybie płatności przy odbiorze, zostaną przekazane do realizacji niezwłocznie po potwierdzeniu chęci zakupu. 

 

Jak mogę skontaktować się z kurierem?

Aby skontaktować się z kurierem, należy zadzwonić do biura obsługi klienta firmy kurierskiej.
Do kontaktu z kurierem niezbędny będzie numer przesyłki, który znajdziesz w mailu od nas.


Contact Center DPD Polska (Infolinia)
telefon: 801 400 373 lub 22 577-55-55*
e-mail: cc@dpd.com.pl 
(*opłata wg stawek operatora osoby dzwoniącej) 
Godziny pracy infolinii: 
poniedziałek - piątek 8:00 - 19.00 
sobota 8:00 - 14:00

 

Paczkomaty InPost:
telefony stacjonarne: +48 746 600 000*
telefony komórkowe: +48 722 444 000*
(*opłata wg stawek operatora osoby dzwoniącej) 
Godziny pracy infolinii: 
poniedziałek - piątek 7:00 - 22.00 
sobota 8:00 - 20:00
niedziele i święta 8:00 – 16.00

 

Poczta Polska:
telefony stacjonarne: +48 801 333 444*
telefony komórkowe: +48 438 420 600*
(*opłata wg stawek operatora osoby dzwoniącej) 
od pon. do pt. w godz. od 08:00 do 20:00


Czy mogę śledzić moją przesyłkę?

Oczywiście, zarówno kurier DPD, Paczkomaty InPost jak i Poczta Polska oferują możliwość śledzenia przesyłki, dzięki czemu możesz sprawdzić, gdzie aktualnie znajduje się Twoja paczka. Aby sprawdzić lokalizację przesyłki, wystarczy podać numer paczki w odpowiednim okienku na głównej stronie dostawcy.

DPD: www.dpd.com.pl

Paczkomaty InPost: www.inpost.pl

Poczta Polska: www.poczta-polska.pl


Gdzie znajdę numer mojej przesyłki?

Przyślemy Ci go mailem po nadaniu paczki. W każdej chwili możesz także sprawdzić go w historii zamówień, po zalogowaniu się na swoje konto.